Česky
  • pro majitele a manažery malých a středních firem
  • pro začínající podnikatele
  • pro rodinné firmy, sociální podniky atd.

Otázky

  • Které typy analýz by byly vhodné pro využití ve vaší firmě a proč?

  • Jaké mohou být hlavní (důvěryhodné) zdroje externích informací pro váš obor, které by mohlo být vhodné posoudit v rámci SLEPT analýzy?

  • Jaká hlavní externí rizika z prostředí plynou pro vaši společnost?

  • Existují ve vašem podnikání nějaké významné strategické závislosti (např. u dodavatelů nebo zákazníků), které mohou být pro vaši firmu významně rizikové?

  • Existují některé významné zájmové skupiny, jejichž požadavky a potřeby je nezbytné brát při vašem podnikání výrazně v potaz? Jaké, a jak je možné je strategicky ošetřit?

  • V čem je vaše firma lepší a horší než vaši konkurenti?

  • Dokážete přesně definovat, kdo je zákazník vaší firmy a proč váš produkt kupuje?

  • Jaké jsou z pohledu budoucího rozvoje nejvýznamnější vnitřní slabiny a silné stránky vaší firmy? Které slabiny jsou zásadní a jak je možné je řešit?
Vytisknout