6.10. Šablona pro (funkční) strategii nákupu
FUNKČNÍ strategie pro NÁKUP (STRATEGIE NÁKUPU) | |||
Celkové strategické cíle pro nákup | |||
2015 | 2016 | 2017 | |
Cíl A – | |||
Cíl B – | |||
Cíl C - | |||
Atd. | |||
Postup JAK strategické cíle pro oblast nákupu dosáhnout | |||
Role a rozsah odpovědností nákupu | |||
Struktura, řízení a organizace nákupu | |||
Výběr a rozvoj sítě dodavatelů | |||
Plánování a řízení dodávek a zásob | |||
Finanční aspekty nákupu | |||
Smluvní vztahy a zákonné povinnosti | |||
Kontrola a řízení kvality dodávek | |||
Identifikace a řízení rizik nákupu | |||
Informační a technologická podpora nákupu |
Poznámky k práci se šablonou STRATEGIE nákupu:
-
Místo Cíl A, Cíl B atd. se uvedou konkrétní cíle společnosti pro oblast nákupu, do sloupců 2015, 2016, 2017 pak plánovaný vývoj daného cíle, který chce společnost dosáhnout.
- Do polí Role a rozsah odpovědností nákupu, Struktura, řízení a organizace nákupu, Výběr a rozvoj sítě dodavatelů, Plánování a řízení dodávek a zásob, Finanční aspekty nákupu, Smluvní vztahy a zákonné povinnosti, Kontrola a řízení kvality dodávek, Identifikace a řízení rizik nákupu a Informační a technologická podpora nákupu pak uveďte způsoby, JAK bude v rámci těchto oblastí shora uvedených cílů dosaženo. I zde platí, že použití šablony je zcela flexibilní v tom smyslu, že některé cíle mohou mít způsoby JAK jich dosahovat definovány jen v rámci jediné podoblasti, jiné mohou být dosahovány postupy spadajícími do více podoblastí.