6.10. Šablona pro (funkční) strategii nákupu
| FUNKČNÍ strategie pro NÁKUP (STRATEGIE NÁKUPU) | |||
| Celkové strategické cíle pro nákup | |||
| 2015 | 2016 | 2017 | |
| Cíl A – | |||
| Cíl B – | |||
| Cíl C - | |||
| Atd. | |||
| Postup JAK strategické cíle pro oblast nákupu dosáhnout | |||
| Role a rozsah odpovědností nákupu | |||
| Struktura, řízení a organizace nákupu | |||
| Výběr a rozvoj sítě dodavatelů | |||
| Plánování a řízení dodávek a zásob | |||
| Finanční aspekty nákupu | |||
| Smluvní vztahy a zákonné povinnosti | |||
| Kontrola a řízení kvality dodávek | |||
| Identifikace a řízení rizik nákupu | |||
| Informační a technologická podpora nákupu | |||
Poznámky k práci se šablonou STRATEGIE nákupu:
-
Místo Cíl A, Cíl B atd. se uvedou konkrétní cíle společnosti pro oblast nákupu, do sloupců 2015, 2016, 2017 pak plánovaný vývoj daného cíle, který chce společnost dosáhnout.
- Do polí Role a rozsah odpovědností nákupu, Struktura, řízení a organizace nákupu, Výběr a rozvoj sítě dodavatelů, Plánování a řízení dodávek a zásob, Finanční aspekty nákupu, Smluvní vztahy a zákonné povinnosti, Kontrola a řízení kvality dodávek, Identifikace a řízení rizik nákupu a Informační a technologická podpora nákupu pak uveďte způsoby, JAK bude v rámci těchto oblastí shora uvedených cílů dosaženo. I zde platí, že použití šablony je zcela flexibilní v tom smyslu, že některé cíle mohou mít způsoby JAK jich dosahovat definovány jen v rámci jediné podoblasti, jiné mohou být dosahovány postupy spadajícími do více podoblastí.
