6.7. Šablona pro (funkční) marketingovou strategii
FUNKČNÍ strategie pro MARKETING (marketingová strategie) | |||
Celkové strategické cíle pro marketing | |||
2015 | 2016 | 2017 | |
Cíl A - | |||
Cíl B – | |||
Cíl C - | |||
Atd. | |||
Postup JAK marketingové strategické cíle dosáhnout | |||
Strategie značky | |||
Komunikační strategie (CO sděluji) | |||
Strategie komunikačního mixu (jakými kanály komunikuji, prodávám) | |||
Firemní design | |||
Lidské zdroje v marketingu | |||
Finanční a materiálové zabezpečení marketingu | |||
Informační zdroje marketingu |
Poznámky k práci se šablonou STRATEGIE pro marketing:
-
Místo Cíl A, Cíl B atd. se uvedou konkrétní cíle společnosti pro oblast marketingu, do sloupců 2015, 2016, 2017 pak plánovaný vývoj daného cíle, který chce společnost dosáhnout.
- Do polí Strategie značky, Komunikační strategie (CO sděluji), Strategie komunikačního mixu (jakými kanály komunikuji, prodávám), Firemní design, Lidské zdroje v marketingu, Finanční a materiálové zabezpečení marketingu a Informační zdroje marketingu pak veďte způsoby, JAK bude v rámci těchto oblastí marketingových cílů dosaženo. I u funkčních strategií platí, že použití šablony je zcela flexibilní v tom smyslu, že některé cíle mohou mít způsoby JAK jich dosahovat definovány jen v rámci jediné podoblasti, jiné mohou být dosahovány postupy spadajícími do více podoblastí.